close
當我今天起來之時,我要歌唱!
我要呼求創造主的大能:
願上主的旨意成為我的指引,
上主的眼目成為我的視野,
上主的話語成為我的言語,
上主的膀臂成為我的扶持,
上主的保護成為我的力量,
上主的路徑成為我的道路。

愛爾蘭的派翠克
第五世紀

I sing as I arise today!
I call on my Creator's might:
The will of God to be my guide,
The eye of God to be my sight,
The word of God to be my speech,
The hand of God to be my stay,
The shield of God to be my strength,
The path of God to be my way.


Patrick of Ireland
Fifth Century
arrow
arrow
    全站熱搜

    信義宗小學徒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()